Området

Her fortælles lidt om området

Stengaardens Grundejerforening blev oprettet i 1921 og har hjemsted i Gladsaxe Kommune.

•Vi dækker trekanten Buddinge Station - Stengården Station - Lyngen.

•Vi omfatter i dag 40 veje med ca. 1200 husstande.

Ud af de 1200 husstande er der ca. 500 medlemmer, der har valgt at tilslutte sig for at få glæde at det arbejde vi udfører.

Og valgt at få info fra os.

Hvis I vælger at blive medlem af den lokale grundejerforening, har I mulighed for at få indflydelse på udviklingen inden for grundejernes forhold i både kommunen og på landsplan gennem Parcelhusejernes Landsforening.

Kontingentet er pt. 110 kr. årligt.

Hvis I vil være medlem, så kontakt formanden Kristian Voigt, tlf. 22 76 21 81.  eller via kontaktlinket på nærværende hjemmeside.

Her kan downloades et lidt mere detaljeret kort som man kan se husnumrene på.  Download her.

Og her kan det samme kort Downloades, men viser udsnittet af Stengaardens Grundejerforening. Download her.

Se billederne under kortet.

Klik på billedet, og du vil se det i en stor udgave.

Bestyrelsen.